Monday, September 20, 2010

Hari pertama bekerja selepas raya...


Salam..

Hari ni hari pertama aku masuk ofis setelah seminggu bercuti raya.. tapi masuk2 opis, potong terus..ada meeting la plak....nak kena jawab macam2 soalan, jenuh nak tepis nnt...tp dalam dok meeting tu, sempat jugak aku taip entry ni, siap tangkap gamba guna web camera laptop lagi...sementara tunggu time aku buat pembentangan, sempat la aku bergambar lg...



hmmm..sbnrnya, aku tak dapat concentrate entry ni, sbb pk nak jawab apa bila time aku buat pembentangan nnt..biasala, keja tak siap...nama pun keja...kalau semua keja siap,itu bukan keja la namanya, melainkan buat bisnes sendiri..(terpikir gak nak buat bisnes sendiri)....




Chow...

1 comment:

Fath_n!e$@ said...

haa...nak kena report nih..hehehehe...(~_~)peace