Wednesday, January 20, 2010

Holocaust, konspirasi atau sebenar?

Holocaust, sememangnya diketahui sedunia mengenainya. Ditambah pula dengan filem2 yg mengisahkan penderitaan kaum Yahudi semasa kekuasaan Nazi di Eropah.. Schindlers List dan berbagai2 lagi filem dihasilkan demi menagih simpati masyarakat dunia amnya dan Barat khasnya...



Suatu perkara yang diambil dari sumber2 tertentu, sebenarnya konspirasi utk menubuhkan negara Yahudi di tanah Palestin sudah lama dirancang...Persidangan zionist yang pertama diadakan di Bazel, Switerland antara perancang2 Yahudi telah merancang untuk menubuhkan negara Yahudi di tanah Palestin 50 tahun selepas persidangan tersbut yang diadakan pada 1897...dan terbukti setelah 50 tahun kongres tersebut, maka sebuah negara haram Yahudi telah berjaya menapak di Palestin..




Pada tahun 1947, hasil dari simpati negara2 Barat terhadap apa yang berlaku kepada kaum Yahudi semasa holocaust, maka Yahudi telah diberikan tempat di Palestin sbg tanda simpati tersebut..kerana itulah, mgkn Yahudi telah melakukan konspirasi utk mengorbankan kaumnya berjuta2 org di masa holocaust demi untuk menagih simpati masyarakat antarabangsa agar berpihak kepadanya untuk menuntut tanah Palestin..

Mungkinkah ini konspirasi oleh kaum Yahudi?Bayangkan kronologi peristiwa berikut; 1897 ;kongres di Bazel membincangkan penubuhan negara Yahudi di Palestin selepas 50 tahun kongres tersebut
awal 1940 an : Peristiwa holocaust
1947 (50 tahun setelah kongres pertama Yahudi di Bazel, Switz): tertubuhnya negara Yahudi di Palestin..

Memang perancangan Yahudi itu menjadi kenyataan, utk menubuh negara zionis di Palestin..



Memetik kata2 Presiden Iran, Mahmoud Ahmadinejad, sekiranya benar pun holocaust itu berlaku, mengapa kaum Palestin pula yang harus mengorbankan tanah mereka kepada kaum yang hina itu?mengapa tidak Nazi German sendiri membalas perbuatan mereka dgn mengambil Yahudi tinggal bersama2 mereka?ataupun mengapa Barat sendiri yang beria2 simpati terhadap kaum ini tidak memberi tempat kepada mereka di negara Barat? mengapa harus Palestin yang dipertanggungjawabkan atas perbuatan yang dilakukan oleh Nazi German? Adilkah itu?

Holocaust, benar2 akibat perbuatan nazi german atau konspirasi Yahudi tidak begitu penting,ttpi yg sebenarnya, Yahudi telah mengambil kesempatan dari holocaust utk merampas tanah milik Palestin dgn cara paling terancang dan terkutuk..

No comments: