Thursday, July 15, 2010

Dengan izin Allah..

Aku baru saja tulis dalam blog aku tadi, kalau boleh, aku nak bertemu semula dengan seorang yang aku pernah sayang dulu masa aku sedang belajar.....

DAn dengan izin Allah, semua tu dipermudahkan....Allah terus kabulkan niat aku... Alhamdulillah...
aku baru saja tau di mana dia sedang bekerja sekarang, dan aku juga tahu dia sedang buat master study di salah sebuah IPTA di Malaysia dalam bidang yang sesuai dengan dia (semoga berjayalah hendaknya..)




Aku gembira tengok dia berjaya...mmg dia dah pilih orang yang sebenar yang dapat membimbing dia untuk kejayaan dunia akhirat, InshaAllah...sekarang pun dah dapat keja kerajaan, dah sambung MASTER,dah ada keluarga sndiri...apa lagi? syukur lah Allah pisahkan aku dari dia, untuk kejayaan dia jugak....itula satu contoh yang cukup baik...Allah jadikan sesuatu tu ada hikmah di sebaliknya, aku tak menyesal lagi, sbb dia dah pilih sesuatu yang betul :)

Macam tulah wahai perempuan2 di luar sana, pilihlah lelaki yang benar2 dapat membimbing anda semua mendapat kejayaan dan keredhaan dunia dan akhirat... Jgn la pilih org macam aku ni, habuk pun takde....yg aku tau, asyik nak bersukannnn saja... yang lain tu aku tak peduli...

Dan aku harap, bila dia dah success nnt, jgnlah lupa apa yang dia dapat tu, semuanya anugerah dari Allah....takpalah kalau dia dah lupakan aku, cuma jgn lupakan Allah bila dia dah berjaya nanti...

Allah yang telah temukan dia dengan aku suatu ketika dulu, Allah jua yang pisahkan dia dengan aku bertahun2 lamanya, Allah jua yang buka jalan untuk aku berhubung dengan dia...tapi aku rasa tak perlu lagi aku berhubung dengan dia, takde mende dah :)

Dia sekarang bekerja di Unit Pemodenan Tadbiran & Perancangan Pengurusan Malaysia (MAMPU)..


HAIL HITLER :-)

No comments: